23.10

Har inte haft ork det här lovet att ta fram datorn och borsta bort dammet från den så min blogg har fått lida något fruktansvärt. Men nu ska jag ta mig tid att lägga upp lite bilder och berätta vad jag har haft för mig dessa dagar.
Kevin åkte på studentkryssningen i tisdags så då passade jag och Helene att ha en mysig tjejkväll för oss själva utan våra grabbar. Vi köpte en massa gotta och satt på en film. Sen låg vi hela kvällen och skrattade och pratade. Såna där dagar är behövliga. Sen i onsdags åkte jag till kevins familj. Duschade, käkade, sov lite tills Kevin kom hem på kvällen då vi åkte hem till mig och sov där.
I morse åkte vi hem till honom och käkade frukost där med hans familj och sedan åkte vi till verkstaden och jobbade lite. Helt underbart väder i dag så på lunchen träffade jag mor och lunchade lite med hennne. Sen back to work. Sover i alla fall hemma hos Kevin i natt. Hoppas man får sova ut hela natten utan att vakna med knän som värker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0