Svarar på lite frågor för jag har tråkigt ikväll

- Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? -
Fernanda
Har du några piercingar? vart? - Öronen, naveln
Sover du hellre ensam än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon.
Väljer du filmkväll framför utekväll? - Beror på vem filmkvällen och utekvällen är med
Vad tycker du om med dig själv? -
Att jag är en envis tjej, stor i käften och gör allt för mina kompisar
Är du dag eller nattmänniska? - Natt
Vad har du på dig just nu? - Pyamas
Är du nöjd med ditt utseende? - Jorå
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Svarar helst inte på den frågan..

- Tio frågor om kärlek
Är du i ett förhållande just nu? -
Ja ♥
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -
Nej
Hur många har du varit riktigt kär i? - 3
Vad för sorts killar faller du för? -
Riktiga badboys med utlänsk bakgrund, bruna ögon, mörkthår, biffig kropp, ja där har ni min Kevin ♥
Har du kysst en kompis någon gång? - Tjej kompis, japp
Hur många har du varit tillsammans med? - 3 stycken

- Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? -
Helene, Anela, Amanda och Kevin
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Kevin
Vem saknar du mest just nu? - Kevin ♥
Vem krama du senast? - Kevin ;)
Vem står dig närmast? - helene och anela ♥
Vem är mest partyprisse? - Anela! :D
Vem ringer du när du är ledsen? - Helene ♥

- Farligheter
Snusar du? - Nej
Har du snott något från en affär någon gång? - Ja
Brukar du röka? - Ja
Har du tagit droger? - Nej
Känner du folk som tar droger? - Nej
Har du blivit jagad av polisen? - Nej
Har du druckit så mycket att du spytt? - Ja
Dricker du alkohol varje helg? - Nej
Skulle du kunna testa droger? - Nej!
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - De är nog en fråga man inte kan svara på förens man väl är där..
Har du varit i slagsmål någon gång? - Nej, snel tjej!

- Random
Sover du med dörren öppen eller stängd? -
Stängd
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej
Tror du två ex kan vara vänner? - Ja
Skulle du vilja vara berömd? - Oja
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ja, kevin?
Brukar du tänka innan du talar? - Nej
Känner du någon som är oskuld? - Hm.....ja faktiskt :)
Skulle du vilja tatuera dig? vart?
ja det skulle jag men vart vet jag inte. På armen någonstans
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Min pojkvän
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Är jag ute till fyra på morgonen sover jag inte hemma med tanke på vart jag bor och det är svårt att ta sig hem den tiden på dygnen.
Tror du andra tycker illa om dig? - Ja det finns väl folk som gör det men jag bryr mig inte. Dom får väl göra det då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0