Lördag, Söndag

Igår var det en chill lördag hemma hos Kevin. Var bakis från Fredagens festligheter så jag och kevin låg och drog oss i sängen ett bra tag tills det serverades frukost i köket. Från klockan 14.00 till 19.00 låg vi och spelade Xbox (Halo3). Hade inget liv och vi var för trötta för att sticka huvudet genom dörren för att andas lite frisk luft. Haha! Men sen kom Anela dit som också har varit bortrest under hela julen så jag fick äntligen träffa henne. Vi hyrde två filmer och köpte godis som vi låg och knaprade på fram tills ett tiden på natten. Då åkte hon hem och jag, lilly, Rozh och Koyar låg och kollade på tv istället. Tills Kevin kom hem igen vid tre tiden på natten. Sov hos Lilly och vi låg och pratade om verkligen allting. Från smink, religoner, giftemål till andar, spökhistorer och gud vad vad. Somnade väl framåt halv sex på morgonen.
Idag på morgonen vaknade jag tidigt, vid tio (konstigt med tanke på att vi somnade så sent) gick in till Kevin då och lag mig hos honom en stund för han var inte "redo" för att vakna än, tydligen. Haha! Även idag satt vi och spelade Xbox hela dagen tills fem tiden då jag åkte hem. Har haft en väldigt lugn och skön helg.
image description
Jag och älskling i fredags (kameramannen bör ha varit onykter med tanke på hur suddig bilden blev)
Btw, håller i pinnen inte någon annan stans! Haha, såg lite mysko ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0