Hey fellas

Har försökt fått upp inlägg från mobilen med tanke på att jag har varit väldigt upptagen hela helgen samt veckan. Men de ville inte funka så nu har jag fått lite tid till att sitta ner vid datorn och göra ett inlägg. Kan berätta lite om helgen och veckans händelser.
I fredags hade vi lite chill här hemma hos mig. Jag, arnold, rodi och kevin. Spelade kort, lyssnade på bra musik och kollade på film till 03 på natten. Så sov alla kvar här hos mig. Arnold och Rodi tog mammas dubbelsäng. Haha! Sen åkte vi till stan och jag och Kevin gick hem till honom och chillade där. Sen åkte vi hem till mig och kollade på 3 filmer. Bara dans! Haha! No life.
I söndags var de en slappdag för mig och Kevin. Vi kollade på ännu fler filmer och senare åkte vi hem till honom och fixade på hans rum.
I måndags var det dags för första praktikdagen 2012. Gick bra och köpte även med mig lite nya saker hem. Hihi. Lägger upp bilder på det snart. Idag har jag inte gjort ett skvatt förutom varit på praktiken. Ligger och pluggar lite medans simpsons är på tv. Kevin kommer halv elva och då blir det film mys. I morgon är det även första skoldagen år 2012. Inte taggad direkt. Helene är inte ens hemma så no fun in school tomorrow.
Bild från i fredags Kevin, Rodi och Arnold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0