Härlig helg

Helgen har varit bra. Umgåtts mycket med min älskling och även med tjejerna. Helgen började med att vi slutade tidigt och då gick jag hem till Kevin. Åkte sen till mormor och fikade och sen var det bara att åka hem och byta om och tillbaka till Kevin för jag skulle umgås med Lilly och Anela. Anela kom
Dit och sen gick vi tre till McDonalds och åt lite och satt och pratade ett bra tag. Klockan blev tio och vi drog oss vidare och kvällen tog väl slut vid 03.00. Sov länge på lördagen och vid tre på dagen fick jag reda på att jag skulle med Kevin och hans familj till Stockholm på fest. Så va bara att ringa mamma så hon kunde skjutsa hem mig så jag kunde hämta kläder och skor. Blev väldig stress för vi alla hade en timme på oss att fixa oss och sen lära vi åka för att inte komma för sent. Kvällen blev rätt så lyckad och vi kom hem hit till Sandviken klockan tre på natten och då säckade jag och kevin på en gång. Sov heeeela dagen idag och de enda jag och Kevin har gjort är att spela Xbox och köpt cigg. Haha nu ligger jag ensam hemma och kollar på någon film på tv och ska snart ta sista ciggen för dagen för att sen sova. I morgon är det skola 09.30 - 15.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0