Foreverhair

Satt och bläddrade i tidningen idag och hittade en artikel om två systrar som startat eget företag och bor i forsbacka. Det systrarna säljer är Äkta löshår, fjäder extansions, smycken och massa annat fint. Just nu har dom ett erbjudande på deras hemsida "Köp äkta löshår för minst 780:- och få 2st fjäderhängen på köpet för värde av 198 kr. Deras löshår är 100% äkta indiskt remy löshår vilket jag alltid använd och vilket jag personligen tycker är bäst. Med remy innebär det att håret inte är samlat från golvet utan att dem har tagit hand om håret direkt efter klippningen. Hårstråna ligger då rättvänt från första början och på så sätt trassalr det inte lika lätt som hår som ligger åt olika håll. Håret kan utsättas för värme och det går bra att föna håret, locka, platta samt att färga det.
Nästa gång jag ska köpa löshår ska jag lätt köpa ifrån dom tjejerna. Dom verkar vara riktigt proffisionella och veta sin sak. Innan jag ens testat deras produkter vill jag verkligen rekommendera deras produkter till alla mina läsare. Som sagt vill ni inte ha löshår kan ni ju checka in deras ur snygga smycken.
Ni kan klicka på översta bilden för att komma till systrarnas hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0