Längesen

Har inte haft tid att bloggat och jag kan inte blogga från mobilen för att tydligen går det inte att ladda upp bilder. Jävla blogg.se app hora! I helgen har jag i alla fall vart massor med Kevin och mina tjej kompisar. Kan börja med att i fredags efter praktiken gick jag hem till kevin och väntade på mamma. Vi åkte hem och hämtade lite kläder för att sen skulle vi ha dubbeldejt med Helene och Habbe. Alla träffades utanför napoleon och åt där. Alla tog en varsin god pizza och sen traskade vi iväg till trebeko hallen för disco bowling. Hade det super trevligt. Vid halv tio gick jag och Kevin hem till honom för att vänta på bussen hem till mig. Åkte hem och myste lite framför en bra film på tvn.
love you boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0