home sweet home

Ligger här i min varma och lilla säng tillsammans med min sötnos. Vi båda ligger och nördar oss med datorerna. Rätt bra att jag har två datorer. Skoldatorn (DELL) samt macbooken. Idag har jag och kevin lagat svin god mat tillsammns och samt spelat massa xbox (ovanligt?!) han följde även med mig till tandläkaren som lovat. Trodde aldrig han skulle med tanke på hur fucking lat han är men han gjorde det. Blev bara ett: Men älskling, måste jag? Brukar oftast bli tio sådan innan jag får släpa ut han till hallen. Haha. Jag får oftast som jag vill. Hihi!
Klockan nio kom min mor och hämtade oss och ja nu ligger vi här. Han fixar en låt medans jag pluggar. Nice! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0