Tråkigt en fredags morgon

1.Festa eller mysa? Om de är rätt folk på festen och ingen spårar så fest
2.Dansa eller sjunga? Snälla, DANSA!
3.Klakskor eller platta? Sexy as hell med klackskor men bekvämt som in i bomben med platta. så platta
4.Skate eller hiphop? hiphop
5.Bröllop eller begravning? Bröllop! 
6.Fin och tjock eller smal och ful? Fin och tjock för man kan ju alltid börja träna och gå ner i vikt.
7.Toffla eller Bitches? Bitches! 
8.Sola eller bada? Sola!
9.Blond eller brunett? BRUNETT, ALLA TIDER!
10.Mobil eller dator? Mobil


Senaste

1.Samtalet? Wisam

2.Strulet? ......

3.Smset? Från Anela

4.Saken du åt? Frukost

5.Kompisen du träffade? Wisam

6.Gången du grät? För tre dagar sedan kanske

7.Gången du festa? I helgen

8.Gången du snatta något? Tre år sedan

9.Gången du gjorde bort dig? Ingen aning. Gör aldrig bort mig ;)

10.Gången du var lycklig? 8 månader sedan ♥

 

Randoms.

1.Vad kallas du för? Elida, Elli, Eliducus?!

2.Dricker du? Jadå

3.Tar du droger? Never !

4.Hur mycket brukar du shoppa för? 1000 - 2000 i månaden

5.Har du någon på G? Kanske det

6.Vad har du för betyg? Normala, ett par G, några VG ett  MVG.

7.Vad har du för slags humor? Den störda och hjärntvättade humorn

9.Har du någonsin varit kär? Ja

10.Dina planer för framtiden? När jag gått ur skolan ska jag ta ett sabbatsår och bara lata mig, resa, jobba och när de året har gått vet jag förhoppningsvis vad jag vill bli så då börjar jag plugga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0