sjuk

God morgon på er. Är sjuk idag. Otroligt sjuk. Kan inte prata för att då för det ont plus att jag hostar i stort sätt hela tiden. Jobbigt. Låg vaken hela natten nästan och bara hostade så jag sov väl 3 timmar. Vaknade och var ap trött plus att jag hade feber så mamma sa att jag skulle stanna hemma från skolan och vila ut så jag snart blir frisk.
Sitter btw i köket nu och ska göra lite havregrynsgröt och sen plugga hela dagen. Tråkigt som fan men något som måste göras. Får se om jag mår bättre i morgon så jag kan gå till skolan då. Vill verkligen inte missa en massa saker och inte heller smitta ner hela klassen. Haha! Ha en trevlig dag i detta regnrusk som vi i Sandviken har i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0