Sängliggandes

Ligger som sagt i sängen nu i jordens paltkoma. Kom hem sju idag för att jag och mor åkte till Gävle efter praktiken och färgade håret samt klippte oss. Så är mörkhårig nu (mörkhårigare!) köpte även ett par basic färgade trosor inne på bikbok. Fick även reda på att jag fick
MVG i en uppgift i samhäll så är 500 kr rikare. Funderar på att lägge dem
Pengarna på en ny skinnjacka av märket sisters inne på b.Young. Aaaap snygg!! Men behöver annat också men vi får se :). Jaja ska slut babbla nu. Ska sova när som helst för i morgon blir jag tvungen att ta 07.17 bussen till stan. Taggad...? Ska krasha hos en kompis på stan i väntan på lektionen och käka frukost där. Mycket bättre :) Godnatt allesammans. Btw älskar blogg.se appen. Därifrån jag bloggar nu. Puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0