Ni ska inte komma undan med det här

Sandviken, sandviken, sandviken. Vilken jävla lite demon stad man bor i. Gå på stan med din tjej kompis och du har plötsligt blivit lesbisk. Hälsa på en kill kompis och du är tillsammans med honom. Man kan inte få ha kompisar ens i den här staden utan att man får en massa rykten om sig. Rykten som är helt sjuka som att man är gift, har stulit 4 iphone mobilen, haft sex med 40 stycken även 10 av dem är 60 +. Där har vi några sjuka exempel på vad som man skulle kunna anklagas för. Alltså riktigt grova och otroligt töntiga påhitt. Men de är väl dessa 97a tjejer som sitter och hittar på såna rykten en lördagskväll i sin ensamhet medans alla andra har ett liv.
Vill bara göra en sak klar här. Tydligen är det en tjej som jag inte känner, aldrig har träffats, nästan aldrig sett som går och sprider rykten om mig. Rykten som är helt bänga och sjuka så jag vet inte vad. För det första lill tjejen så har du inget med mitt liv eller vilka kompisar jag väljer att umgås med att göra. För det andra, glöm inte att vi har en del gemensama vänner som jag dock kännt i hela mitt liv men du börjat känna de senaste året som säger allt du säger och snackar om mig till såklart mig. Jag är bättre kompisar med dom än var du är och självklart de bryr sig då de hör att du går på gatan och snackar skit om mig. Fem min efter att du snackat bajs ringer dom mig och berättar för mig. Så kharma is a bitch. Du kommer få tillbaka på allt det du gör och de hoppas jag du inser. För ingen i sandviken kommer undan med att sprida en massa osanna rykten. Så passa vad du säger lilla stumpan.
För det tredje så du och din pojkvän är de falskaste paret jag någonsin vet.
Tack och hej! :) Sandviken suger, flytta aldrig hit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0