Kinderägg och Gossip Girl

Kom precis hem. Efter skolan gick jag och pratade med Syv så nu är det bestämt att jag ska börja i Smhp. Känns jätte skönt kan jag säga för nu kommer jag inte behöva få IG på matten eller spanskan. Härligt! I morgon går jag på praktik som resten av klassen och på onsdag börjar jag min första lektion halv nio med matte i den nya klassen. Får se hur det blir :)
I alla fall så efter skolan mötte jag upp Nicole på stan och fixade praktik plats. Sen gick vi och fikade/åt på Waynes. Trevligt. Åkte sen hem till henne och chillade där och pratade. Vid sex kom mamma och hämtade mig så åkte vi och handlade och ja sen hem. Så nu ska jag ta det lugnt och äta sen skriva klart en samhällsuppgift. Blir vila och chill sen med Ben & Jerrys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0