helt slutkörd

Drog till stan klockan sju och gymmade med Milan på ett annat gym än det vanliga. Vi körde Triceps och bröst. Jag dog verkligen. Skulle sätta bara sätta upp håret men armarna var helt livlösa. Fan vad trött jag var. Gick och träffade ett par kompisar sen och chillade på stan tills jag tog halv elva bussen hem. Så nu sitter jag i sängen, har precis duscha och nu kollar jag på O.C. Ska springa ner och hämta en tallrik fil och sen ska jag sova. I morgon börjar jag 09.40. Tror jag åker med mamma till skolan. Orkar inte cykla. Känner redan träningsverken i benen från gårdagens hårda benpass. Hehe, lata jag.
Efter skolan ska jag i alla fall få med mamma in till Valbo. Måste köpa en extern hårddisk. Måste ha en för att jag ska kunna spara mina skolarbeten på datorn men nu har jag ingen plats med tanke på att jag har hela Gossip Girl säsongerna på datorn samt O.C + ett par filmer. Tydligen är det lite för mycket och har typ bara 5 Kb kvar på själva "datorn" . Haha! Uppdaterar i morgon med en dagens outfit. Spännande, får se vad man tar på sig. Haha! Godnatt :)

älskar halsbandet och tröjan! Love, ska köpa på torsdag då jag åker med Anela till valbo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0