God morgon

Har inte mått så prima dessa senaste dagarna därav den usla blogg uppdateringen. Finns inget att skriva om man ändå bara sover och äter om dagarna samt går i skolan. Men i söndags var jag till valbo med mamma och köpte en externhårddisk samt ett mobil skal till min stek iphone samt ett spegel skydd till framsidan. Så nu är min mobil riktigt bling bling. Tror jag ska till gymmet snart också. Har hållit mig borta från de i snart en vecka och de är fan hemskt. Usch! Men är man sjuk så är man. Nu ska jag i alla fall dra på mig jeans och en t-shirt sen pallra mig i väg till skolan. Glömde datorn igår hos en kompis så vette fan när jag får tillbaka den. Kommer bli tvungen att släpa med Macbooken till skolan bara för jag egentligen börjar 09.40 men åker med mamma så jag kan åka tidigare i stället för att cykla. Skulle jag cykla nu skulle jag få influensan på en gång typ. Men uppdaterar så smånging om mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0