Gó kväll på er

Ligger i sängen nu och har gjort det i stort sätt hela dagen förutom de gånger jag gått ner för att ätit. Mår dåligt som fan idag och har beslutsångest för jag vet inte vad jag ska göra. Har ett viktigt beslut att ta vilket är om jag ska gå kvar i min klass eller byta klass. Anledningen till att jag har övervägt att byta är för att jag inte kommer klara att läsa matte c som är ett måste i min klass. Jag har redan ig i matte a och orkar inte misslyckas mer. Om jag nu byter klass kommer jag kunna få ta studenten med ett godkänt betyg i både matte a och matte b. Men jag måste plugga ikapp mycket om jag börjar i den nya klassen. Usch det här är så svårt. Vet inte alls vad jag ska göra har sån ångest och det är bara jag som kan bestäma vad jag ska göra.
Ska hoppa in i duschen och sen göra en inlämning i samhällskunskap som ska vara inne 23.59 ikväll. får se om jag hinner klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ska byta vad ska du byta till då?

2011-09-25 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0