Popcorn mys

Klar med allt skolarbete så jag myser ner mig under täcket med popcorn och mina favorit polare gossip girl serierna! Btw.. Vill ni veta en rolig sak? Alla mina kill polare hatar O.C och Gossip Girl och sporer tusen meter bort när jag berättar att jag legat och kolla på de en hel dag eller en hel helg. Så nu när jag blev tillsammans med Kevin försökte jag få han och kolla på Gossip Girl med mig och Tamme fan att jag lyckas. Han är mer beroende än mig i den serien. Haha!! Ringer honom på kvällarna och säger att jag kollat vidare från där vi två slutade kolla och han dampar loss i telefonen för att få veta hur de går med ex chuck and Blair och typ "hur går de med serenas mamma" och massa sånt. Haha så himla roligt. Haha! Trodde aldrig jag skulle hitta en i de manliga könet som tycker om de serierna. Haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0