Hej på er

Ligger hemma ensam i sängen nu. (Tomt!) håller på pluggar samtidigt som
Jag äter lite fruktsallad. Prov i morgon. Får se om jag klarar de någorlunda i alla fall. Idag vaknade jag upp med att de kändes som att någon Körde tredje världskriget i magen. Gick upp drack
Vatten och tog en Alvedon och tillbaka till sängen. Hjälpte inte men jag vet ju anledningen till att jag har ont i magen i alla fall så Inge spooky där inte. Vilade hela dagen och tog de lugnt. Mår bättre nu fast jag har fortfarande ont. Hoppas Kevin kommer hit ikväll och håller mig
Sällis. Är så ensamt utan honom så de är sjukt. Har sovit med varandra hela helgen och hela veckan typ. Snyft saknar honom. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0