23e oktober

Sitter i sängen nu och skriver en engelska uppsats om filmen Precious. Kom hem för en timme sedan så de var bara att lägga på ett kol så den blir klar snart. Jag och älskling har varit ute och åkt med bilen och chillat med polare. De är så otroligt skönt att ha bilen istället för att hålla på passa dom där jävla bussarna. För igår skulle vi ner till stan för att köpa godis och cigg så missade vi sista bussen som åker till stan från högbo. Klockan var kvart över sex på kvällen så fuck den som fixat dessa helvetes busstider. I alla fall så jag och Kevin fick gå till stan...tog ca en timme med tanke på att ingen av oss hade klätt oss för kunna gå 1 mil direkt. jag hade tajta jeans och obekväma skor samt väska med smink och plattång i (vet inte ens varför jag tog med de). I alla fall kan snacka om att man var trött när man kom fram.
Ska i alla fall skriva klart min uppsats  nu och sen mumsa vidare på chipsen som blev kvar sen igår. Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0