Tillbaka till skolan

Just nu sitter jag och suktar efter en varm choklad. Tror jag ska smita och köpa en nu alltså. Men tänkte berätta lite om gårdagen. Hade jobb från halv tio till halv fem och då kom älskling dit och mötte mig så gick vi hem till honom och då kom mor min och hämtade mig så vi åkte och köpte present till morfar som fyllde 80 år. Så de var rena rama kalaset där borta när jag kom dit. Var där och fikade och spelade kort och hade det trevligt. Sen åkte jag hem till älskling och kollade på film med honom och myste lite. Åkte sedan hem med sista bussen och däckade på en gång i sängen.
Gårdagens halvdana outfit kommer här nedan
Jeans från VILA
Skor från BIKBOK (köpta i stockholm)
Tröja från JC (som inte syns på bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0