hallå där

Sitter i vallhov nu med mina brudar och har kollat på en film och "en halv" vi slutade kolla efter typ 10 min men den står fortfarande på, på tvn. Ska snart hem och sova känner mig väldigt trött. Har varit en stressig dag med mycket spring och fix i sista minuten i skolan gällande julskyltningen i stan nu på söndag som jag och de andra i företaget ska stå på. När jag kommer hem tänkte jag lägga upp min julklappsönskelista. Hihi, har kommit på massa saker som jag tänker önska mig till på julafton. Igår när jag och Helene diskuterade om vad vi önskade oss kom jag inte på ett skit men ikväll när amanda satt och fixade med mitt hår kom jag fan på vad jag behöver. Hihi! Uppdaterar snart fellas! Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0