Fortfarande i storstan

Åkte aldrig hem igår kväll som jag trodde utan vi blev kvar. Ovanligt. Var fest igår så jag somnade sent och sov till hal ett i morse. Så nu ska vi snart till waynes coffe och köpa oss en varsin chai latte och croissant. Smarrigt. Sen bär de av hem till viken och mina saknade kompisar där. Har haft det så otroligt bra här i Sthlm och jag och kevin har bestämt oss för att komma hit oftare. Btw, är ju lördag idag får se vad man hittar på när man kommer hem. Känner faktiskt inte alls för att festa så de kanske bli en lugnt kväll hemma med älskling. Har faktiskt villan för oss själva idag :) Har knäppt massor av bilder och dom kommer komma upp när jag kommer hem och känner att jag har tid för dator. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0