Söndag kväll

Gókväll ligger i sängen nu och har haft en ganska så lugn och skön dag. Dagen började med att jag vaknade upp tillsammans med Helene. Hennes hund Milo som väkte oss. Kom upp helt galen i sängen och klev oss rakt i ansiktet och våra magar. Haha aj! Klev upp lite halv risiga. För att vi har fått någon slagt vana att då vi sover med varandra så sover vi otroligt länge. Helt sjukt. Men vi gick i alla fall upp och käkade en riktigt god frukost. Blev havregrynsgröt och en smörgås. Super smaskit. Sen fixade vi oss lite och åkte med hennes familj till valbo och owe janssons. Jag och Helene töntade oss som vanligt och planerade massa inför 2013 då vi ska flytta ihop. Kommer bli awesome, Hehe! Men vi käkade en korv där på owes och drog sen hem till henne i Björksätra igen. Gick ut en riktig lång promenad med hundarna också runt om i sandviken. Super skönt. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till mormor. Fikade lite och käkade jordgubbar. Sen blev klockan sju och vi åkte hem. Jag satt igång med storstädning på rummet och blev lagomt klar till då Big Brother började klockan nio. Nu ska jag kolla på tv, äta lite och sen sova. I morgon väntas skola. Shit. Kommer avlida....puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0