Söndag 22 maj

Hej på er!
Gårdagen blev inte som planerad. Tröck i mig lite alvedon och drog och träffade släkten. Sen blev det att jag plötsligt var i gävle med kompisar. Dansade loss på ett dansgolv och hade det riktigt trevligt. Tills jag kom på mig själv att jag lära ta medicinen och jag började få feber. Men allt blev bättre med tiden och jag tog tjugo i ett bussen hem till Sandviken igen. Åkte hem och sov lite och vid tre på natten gick jag upp igen och träffade en efterlängtad kärlek. Satt uppe och pratade ett tag och vid halv fem gick jag och lag mig. Har vaknat nu och är enormt sugen på äggröra och te. har inte fått ätit det på ca en vecka och jag håller på dö. Får se vad jag hittar på idag. Ska nog sätta mig och plugga lite också och tvätta håret. Usch så tråkigt. Men börjar inte praktigen för ens på onsdag så jag hr lite lång helg. Skönt! Uppdaterar snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0