Söndag 20.42

Hej på er. Min helg har varit helt underbar. Har haft det så skönt och jag har umgåtts med min finaste och bästa vän Helene. Lördagen kan jag berätta lite kort om. Vi åkte fört in till Gävle på bio. Direkt efter bion åkte vi tillbaka till Sandviken och umgicks med Habbe. Kollade på olika filmer, fotboll och chilade. Drog väl därifrån vid halv tolv. Däckade i sängen vid halv två och sov till elva i morse. Riktigt skönt. Vi låg och drog oss efter frukosten i sängen och sen traskade vi ut på en skön promenad i det fina vädret. Har varit 25-27 plus grader hela dagen idag och jag har struttat omkring i linne hela dagen, får fan hoppas på att brännan börjar komma snart. Men efter lunch blev det hög tid för att göra något. Drog på oss skorna för tredje gången den dagen och gick mot sätraskrot. Träffade våra härliga homies och drog och spelade lite fotboll med dem. Inte jag dock, suger otrolgit mycket på fotboll och andra bollsporter. Satt hellre och solade lite och det funkade prima för mig. Vid fem gick vi hem till Helene igen och låg på studsmattan och snackade och läste tidningar. Min dag har varit hur skön som helst i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen innan Big Brother börjar. Uppdaterar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0