Om morgondagen

Som ni vet så har jag nämnt detta förut och nämner det igen. I morgon klockan ett så åker jag in till sjukhuset för att operera mig. Ska ta bort halsmandlarna. Alltså inge större ingrepp. Vilket är jäkla skönt för jag är så himla rädd för operationer och sånt. Fy! Men efter det får jag i alla fall åka hem. I vanliga fall brukar man ligga kvar över natten men jag bad om en tidig tid så jag kan få åka hem. Aldrig i helvete att jag sover över där liksom :o
Vet inte hur mion kropp kommer reagera på narkosen och såna saker och om jag kommer orka sitta vid datorn. Får se hur jag mår helt enkelt. Kan inte lova att jag kommer orka sitta vid den men ska försöka lägga upp ett "Hej jag lever" inlägg i morgon. Haha, hur låter det ? ;) Ikväll ska jag i alla fall åka in till Gävle och gå på värlspremiären av Pirates of the carribean. Får se hur det bli. Kommer säkert vara skit bra för alla andra filmer är ju super bra! Hihi. Men innan det ska jag åka till björksätra till Julia och hennes pojkväns lägenhet. Han jobbar så vi får vara där och plugga lite innan bion. Super bra ju! Så vi köper med oss lite jordgubbar och glass och åker dit och chillar lite. Skit härligt. Men nu ska jag sminka mig och klä på mig. Hörs fellas. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0