mysit

Fick sluta otroligt tidigt idag. Redan efter första lektionen. Nu sitter jag hemma i sängen och har precis lagt på i mobilen. Ringde och snackade lite med Faris. Snart ska jag väl ner och äta och sen sätta mig ute i solen på bron och läsa lite och försöka få lite färg på benen. Ser ut som jag bott på Island i 20 år fan. Så vit är jag på benen. Haha! Hatar mina ben mest av allt och väljer hellre jeans framför korta shorts. Men får sola lite i smyg här hemma då ingen ser. Haha! Sen kommer Helene hit. Då ska vi plugga samt kika på lite Justin Bieber film. Hehe. Uppdaterar senare fellas. Puss
nu när jag kom hem drog jag på mig en skön långärmad tröja från H&M samt ett par rosa shorts från cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0