"JAG LEVER"

ja nu kommer detta "jag lever" inlägget. Operationen och allt gick bra. Sövdes ner klockan ett och vaknade upp åter igen klockan tre. Vid halv fyra kom Faris och höll mig sällskap och en halvtimme efter det kom mamma. Vi satt ett tag för att de ville inte skicka hem mig utefall jag skulle få blödningar. Men klockan sex fick jag äntligen gå. Då skjutsade vi hem Faris och sen drog jag och mamma och handlade en massa soppa, kräm och glass. Det är de enda jag kan äta i typ 2 veckor. Så drog vi till hemmakväll och jag hyrde en massa filmer och när man kommer ut utanför affären så känner man fetaste pizza lukten. Tror ni inte man blir liiiiite sugen på att köpa en fet jävel då eller. Men nej nej, jag får bara äta soppa och kräm. Tjoho!! Nu ska jag lägga mig i sängen och käka upp min magnum glass. Uppdaterar senare med bilder från sjukhuset. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0