Helgen

Nu sitter jag i skolan, otroligt sliten efter helgens festande. Kan berätta lite om vad som hände i lördags då jag var hemma och firade min födelsedag med kära kompisar. Det började med att jag tog bilen in till Valbo med Rodi och shoppade lite fest kläder och sånt till kvällens fest. Hittade massa snygga saker. Sen åkte vi hem. Handlade och hämtade sedan upp Helene i björksätra. Sen köpte vi löshår och drog hem till mig i högbo. Städade i stort sätt hela huset och sen kom Amanda och vi började grilla. Vid halv sju hoppade jag in i duschen, ungefär en timme för sent. Fick stressa som fan för helene behövde hjälp med att locka sitt hår ocha allt. Så åtta var jag äntligen klar och jag sprang iväg till bussen för att möta upp Sara och Carro. Så när de kom drack vi och spelade en massa roliga fylle spel. Tills nio då alla killarna kom. Hade det skit roligt vi drack och dansade och vid två (på natten) var jag död. D.å kom resten. Vi hade det trevligt fram tills halv fyra då jag blev ganska lik hitler. Blev as arg på allt och alla och det slutade med att jag tog närmaste saken (en kruka fylld med pennor) och gastade mot väggen. Fan vad arg jag var. Aldrig har jag varit så arg. Fy fan. Personen som gjorde mig arg har jag inte pratat med sen sist. Undra om jag någonsin kommer få det. Igår sov jag i stort sätt hela dagen och hade sjukaste huvudvärken och ont i ryggen som fan. Kunde inte röra mig. Lika idag så blir inge bip test idag på idrotten eller. Nu ska jag jobba puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0