hej, jag är hemma!

Har precis kommit hem nu efter en lite halv stressig dag på apu:n. Jobbade en timme längre än vad jag skulle. Men det funkar. Gillar ju att hålla på med det jag gör så skit samma. Byw...för er som har missat det så har jag praktik på B.young och jag stor trivs! Min högsta dröm var då jag var liten att jobba med kläder i en butik. Nu har jag fått prova på det och fasiken vad kul det är. Fötterna är svullna efter allt gå och stå som man gör då man jobbar i en klädesbutik men fan skitsamma. Det är ändå roligt. Nu ska jag fixa jordgubbar och grädde. Snart lägger jag upp lite saker från min lilla lunch shopping igår samt lite shopping idag. Super fina saker. Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0