Gó kväll.

Har haft en as trevlig dag denna fredag den 13. Vaknade upp bredvid faris. Åkte till skola och käkade sen satt jag i två timmar och väntade på en lektion som vi inte hade. Lyckat. Åkte tillbaka till björksätra och sov lite till. Sen käkade vi tacos och jag drog hem vid fyra tiden. Väl hemma tog jag ännu en till tuplur och sen satt jag på mig mjukis kläderna och drog till jervallen för att Faris hade match. Satt med Helene och Habbe. De förlorade tyvärr mot saik. Efter matchen tog vi en promenad till björksätra alla fyra och så gick jag och Helene hem till henne och drack en stor kopp te och smörgås och lag oss i sängen och pratade på om allt mellan himmel och jord. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem och jag har precis duschat, lagt mig i sängen och knäppt på sex and the city the movie på dvd. Nu ska jag ligga och njut till riktig film. Godnatt och puss på er.
min sköna outfit.
drog på mig adidas brallorna, min vita sköna hood tröjs från bikbok samt skinnjackan för en gång skull. Orkade inte ha på mig något annat och tur var väl det eftersom jag inte ens hade någn lektion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0