Anledningen till mina rester i skolan

Ja du Anonym!
Anledningen till att jag har fått rester är att jag tycker det är sån äckligt svår linje och jag vill inte alls gå den här linjen men har ändå bestämt mig förr att ta Studenten tillsammans med mina kompisar 2013 och tänker absolut inte byta linje och gå om ett år. Orkar bara inte. Försöker stå ut i två år till. Försökte byta linje i höstas men det gick tydligen inte. Varför vet jag inte när vissa byter efter jul typ. Hmm... Försöker i alla fall hänga i och ta tag i resterna jag har. Programmet jag går är en utav skolans linje som jobbar i snabbast tempo så om man ligger efter lite i matte är det nästan omöjligt att komma ikapp. Så är det väl i alla ämnen också så. Jag tycker tillexempel företagsekonomi är svårt och matte har jag alltid tyckt varit krongligt och hamnar ofta efter samt spanska som jag totalt sket i då jag gick i nian. Men håller ut och mitt mål är att slippa gå ut 1an med ett IG. Får se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0