trött chey hey!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Blir en galen dag i morgon och mycket som måste göras. Men ska försöka gå upp tidigt och fixa det mesta då. Som att bestämma kläder tillexempel. Skulle vilja sola lite också nere på stan, samt gymma. Får se om jag åker ner med tidiga bussen.
Det har gått en månad nu, lite mer kanske och jag har inte sätt dig en enda gång förutom varje natt då jag drömmer om dig, ständigt. Jag gick vidare, rätt så fort. Snabbare än vad jag trott och det är bra, väldigt bra. Men så kommer de dagarna då allt bara går ner åt och allt jag kan tänka på är dig. Det suger, riktigt jävla mycket. Men jag ger inte upp. Än i alla fall. Jag älskar dig och kommer alltid göra det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0