Torsdag 3 mars

Vi vaknade lite före tio idag och då gick vi ner och åt frukost. Sen fixade vi oss och åkte med föräldrarna till valbo. Gick på ikea där och hittade lite nödvändiga saker till rummet. Som påslakan och krokar. Sen gick vi in i köpis och käkade på waynes coffe (Waynes i mitt ♥) Sen kollade vi i lite affärer. Men sen halv tre blev det dags för dem att åka hem så då sa vi hejdå på parkeringen, alltid lika tråkigt varje gång, och sen körde jag och mamma bilen mot sandviken. Där gymmade jag i 1 timme ungefär. Blev 30 minuter på crosstrainern och ryggövningar idag. Sen sökte jag även jobb idag. Får hoppas att jag får det! Men nu ska jag måla tånaglarna för i morgon kommer jag ha skor med öppen tå så då känner jag att jag måste vara fixa dom. Haha.
Dagens outfit
Skjorta - BIKBOK
Jeans - Veromoda
Halsduk - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0