this feeling inside

Ligger hemma och tusen tankar far genom huvudet. Som, hur kunde jag hamna här? Hur kunde du göra såhär emot mig? Varför gjorde du det? Varför är det inte jag? Frågor som jag kan få besvarade men som jag inte är säker på om jag vill ha besvarade. Livet har en mening, men vad är mitt liv för mening. Hittade den bästa människan i världen som tyckte om mig mer än vad jag tyckte om honom. Så var det bara stopp en dag. Kunde inte titta på dig, kunde inte le emot dig. Jag kunde bara gråta. Gråta i din famn i flera minuter medans du sa att allt skulle bli bra. Jag vet att det kommer bli det men frågan är bara när? Jag vill ha en som jag kan lita på till tusen procent som alltid finns där och gör allt för mig, en som du! Finns ingen annan, finns bara du, finns ingen i mina tankar, finns bara du. Jag är förvirrad till tusen, vet inte vart jag ska ta vägen, är jag kär? Jag vet inte, älskar jag dig, Såklart att jag gör, älskar du mig, osäkert. Samma gamla visa, men jag vet inte vad det är, förlåt! Jag kan börja om, men jag behöver hela mig så att jag kan ge dig hela mig. Jag vill att det ska börja om, som i somras, då mitt liv hade en mening. Då du låg bredvid mig, log med hela din kropp emot mig och sa att du skulle älska mig för alltid. Är det det här du verkligen vill? Om det är så, var allt lögner då? jag älskar dig, för alltid! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0