Stockholm i mitt hjärta

God morgon solstrålar!
Här ligger jag, sjuk igen i sängen. Hade feber i morse och jordens jobbigaste huvudvärk samt magvärk. Allt festande från i fredags kommer efter känner jag. Ska hålla mig borta från alkohol ett tag. Eller tills jag och Carro fått ihop pengar i alla fall. Haha! Både hon och jag är lite desperata efter en härlig shoppingdag i gävle igen men icke sa nicke, vi måste vänta ett bra tag tills för båda är panka, suger!
Men en rolig sak är att jag ska till Stockholm i morgon, hur kul är inte det då!!!!!! Har inte varit där på ett år typ, oh dear säger jag bara. Ska se till att skrapa fram lite pengar så jag och Julia kan shoppa lite medans vi är där. Haha! Stockholm här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0