Sorry

igår efter idrotten klockan tre så åkte jag hem till Helene och var där med henne och kollade på Big Brother, sen vid halv sju åkte vi in till Valbo med hennes familj, stumpan som körde också och det gick ju bra :) Gick runt och strosade lite där med henne och Melissa tills vi käkade på donken och åkte hem vid kvart i nio tiden. När vi kom hem till henne så lag vi oss och kollade klart på ett Big Brother avsnitt och kollade på Oasen Live. Så sov jag där och vi vaknade i morse och fixade oss och tog oss till skolan tillsammans. Trevligt Trevligt. Sitter i skolan nu i alla fall och har min forsta lektion för dagen. Uppdaterar med senare om vad jag köpte och så. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0