Söndag 13/3

Vaknade för en halv tiimme sen och nu ska jag upp och hoppa för att fixa mig och äta en frukost. Ska ner på stan sen och senare ikväll blir det nog gymmet om jag inte tar det klockan två. Men tänkte berätta en rolig nyhet. Jag har inte varit utomlands sen jag var tio år (solsemestrar) så i förrgår frågade mamma mig om jag kunde ta ledigt fån skolan en vecka för att åka utomlands med henne. Så i morgon ska vi gå till resebyrån och kolla på sista minuten resor. Gud ska bli så kul, vill så gärna åka till thailand, har alltid velat det, men får se vad det finns på måndag!

Kommentarer
Postat av: Brander

Åh så skönt!

Jag och en kompis tänkte ta sista minuten i maj ;b

2011-03-13 @ 10:57:03
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0