snart så :'(

Fyller år om ca en månad och då önskar jag mig ett par riktigt snygga klackskor från scorett. De har ju så otroligt fina skor där och eftersom att mina gick sönder så vill jag ha ett par nya. Men syftar mer på pumps skorna än med kilklackar för de tänkte jag köpa själv. Så jag har siktat in två par riktigt otroliga skor som jag såg i butiken här om dagen och blev helt kär.
Visst är dom så snygga så man kan dö för dom?! I alla fall vad jag tycker.

Fuderar på dessa kilklackar som jag ska köpa i stockholm då jag åker dit, men jag vet inte riktigt, men de är ju så sjukt snygga jag dör. Förstå var snyggt i sommar, omg! kan knappt bärga mig!
yes i'm a shoe lover ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0