min dag denna lördag

Vaknade upp tillsammans med Amanda idag. Vi låg och drog oss i sängen en lång stund innan vi gick upp och åt frukost. Sen pluggade vi lite, kollade på Cribs och när klockan blev tre åt vi lunch och sen fixade vi oss. Så tog vi en promenad till stan i det fina vädret. Dock var det lite blött och slaskigt på vägen så vi blev rätt så blöta om fötterna, men det var skönt ändå. Hon gick hem medans jag fortsatte mot gymmet. Tränade på crosstrainern 30 minuter och sen körde jag lite armar (biceps & triceps). Vid halv sex kom mamma och hämtade mig och vi åkte till mormor. Där fikade vi och spelade lite kort och åkte hemmåt klockan åtta. Mamma skjutsade mig till gymmet igen och jag gymmade i en och en halv timme. Blev ben och mage då. Sprang lite (väldigt stort för mig eftersom jag ahr sån dålig springkondis) och körde mer på crosstrainern. Var ett riktigt skönt och svettigt gympass och jag kände mig helt svag i benen efter då jag traskade in till stan. Träffade "the love of my life" där och satt och pratade lite i ca 45 minuter och under de minuterna hann jag ramla och göra illa ryggen i trappjäveln och slå hål i huvudet. Skön kväll va?! Kan säga att jag har jordens huvudvärk nu så jag ska hoppa in i duschen och ta en lång jävla dusch och sen sova. Godnatt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0