internet mår inte bra

mitt internet fuckade ut idag på eftermiddagen och kunde inte komma in på facebook, blogg, bloglovin, msn eller någonting. Därav den kassa uppdateringen. Men såhär har min dag varit. Jag och Helene vaknade klockan sju i morse och undrade vad klockan var. För idag ställde man ju fram klockan en timme. Så stod det sju på tv men åtta på mobilerna så vi följde mobilerna. Alltså gick vi upp klockan åtta i "ny tid" men egentligen klockan sju. Helt sjukt! Haha. Vi lag oss och käkade godis och kollade på lilla sjöjungfrun ett och två, haha! Sen städade vi och fixade oss och åt frukost. Sen tog vi tjugo i två bussen till stan och chillade. Sen klockan tre åkte jag hem tillsammans med en gammal god vän. Var hos mig och myste och vid sex drog han. Efter det däckade i sängen och vaknade inte förens vid åtta. Nu ska jag sova för i morgon är det en ny vecka i skolan. Åh dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0