Hemma

God eftermiddag alla!
Precis kommit in från det otroligt fina och sköna vädret ute. Solen lyser och jag hade skinnjacka och ett par solbrillor. Hur härligt som helst. VÅREN ÄR PÅ VÄÄG! Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen kommer min fina vän Elin och hennes mamma hit och spenderar natten här i högbo hos mig och mamma. Ska bli så himla kul att träffa Elin igen. Gårdagen med Caroline var skit mysig och filmen rekomenderar jag stort (Sanctum) Men ha en fortsatt trevlig och solig dag. Bloggar mer efter duschen.
Bjuder på en bild på mig själv just nu också.

Kommentarer
Postat av: Anthonyjennifer

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-08-31 @ 16:55:08
URL: http://anthonyjennifer.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0