Hemma från en jäkla dag

Sitter hemma nu och har ätit lite lax och druckit en kopp te. Har såna enorma kramper i magen så det är sjukt. Ska ta och sova nu snart så jag blir bättre. Men idag gick jag till gymmet klockan tolv och var där till klockan två. Körde biceps och triceps. Sen ringde Caroline och då gick jag till badhuset och gymmade där med henne. Blev mest rygg och lite mage för oss där i två timmar. Efteråt gick vi till stan och köpte en varsin isglass. Riktigt gott kan jag säga. Sen gick jag vidare till gästrike gym och fitness igen och gymmade där i två timmar. Kan säga jag är riktigt, riktigt trött nu och att det krampar i magen gör det inte ett dugg bättre. Men ska duscha och sen sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma karlsson

vart gymmar du? och hur mycket kostar det? :)

2011-03-15 @ 17:29:58
URL: http://kemmis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0