DH

Sitter i soffan nu och ska plocka ihop lite kläder i rummet medans Desperate Housewives går på tvn. Idag har jag som alla andra ungdomar varit i skolan till tjugo över två. Var så himla varmt ute och första gången sen i somras då jag verkligen känner att det värmde otroligt skönt mot kinden då jag gick genom parken mot bussen. Precis då kan kom hem innanför dörren och lag mig i sängen så ser jag att det börjar regna. bra på ett vis för då smälter snön bort snabbare men ingen gillar regn som förstör håret. Haha! tur att jag var inne och sov i alla fall så jag inte kunde ta skada. Vid halv sju åkte jag och Mamma till stan och jag körde. Åkte först till Helene och hämtade min glömde plånbok, klumpig! Sen åkte vi till ica och handlade och det gick väldigt bra idag med körningen. Bättre än någonsin faktiskt tycker jag. Börjar verkligen kunna det här med att köra bild nu och det är så otroligt roligt! Men nu ropar mamma så ska jag ner och äta och fortsätta kolla på tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0