DAMP!!!!!!!!!!!!!!

Ja vad ska man säga. Kliver upp för att åka till Gävle för en undersöktning jag skulle göra innan jag skulle operera mig. Kommer dit och väntar i en halv timme så går mamma till receptionen och frågar när de ska komma. Så säger de att jag inte ska vara i gävle utan Sandviken. Men på lappen stod det tydligt och klart Gävle sjukhus, ingång 14 klockan 09.10. Så stod gatuadressen där och allt och telefon nummer. Men vi gick allt bita ihop tills vi kom ut då vi svor och åkte iväg mot sandviken i en rasande fart. För halv elva skulle mamma vara på ett viktigt möta på jobbet så hon hade stressigt som fan. Vad fel allt kan bli ibland. Åker 2 mil (eller hur långt det nu än är till gävle) för ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0