bild bomb från igår

det var en sjuhelvetes natt i alla fall och jag hade det skit roligt. Jag och Carro träffades först hos henne och lagade as god mat och sen fixade vi oss tillsammans och efter ett tag kom Cassandra dit och klockan åtta fick vi skjuts till wisam för att förfesta där. Kom skit många och vi hade jätte trevligt. Vid halv tio började alla gå till festen på bolaget. Där dansade vi loss hela kvällen och vi fick drinkar och möta massa trevligt folk. Bland anant söta paret Anton och Alicia som förlovat säg, snacka om gulligt. Mina skor gick sönder under kvällens gång och jag fick inte av mig dom förutom vid klockan tolv och då hade jag haft dom på mig i 4 timmar ingefär och jag hade blåsor på fötterna och kunde knappt få. Så fick jag låna Carros skor för att springa till wisams lägenhet igen och hämta mina converse. Skönt kan jag säga men sörjer mina skor fortfarande för det var mina favoriter.
Kvällen slutade i tårar tills min mamma kom och hämtade mig och jag hoppade in i duschen på en gång och sen slocknade jag i sängen och sov till elva idag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0