Big Brother

Har legat och kolla på big brother nu och är mållös, dom där "Oasen tjejerna" alltså. De enda dom visade i dagens avsnitt var bara sex och massa nakna brudar som gjorde allt för att få ha sex med en kille. Alltså, de visade kanske bara 5 min inne i själva huset sammanlagt typ. Big Brother ska vara roligt och man ska kunna sitta och skratta som man har kunnat gjort hela tiden annars men idag var det bara för mycket. Ligger här med kramper i hjärtat av det jag just bevittnat på tvn. Men vissa verkar ju bara tycka det blivit bättre nu när de har så mycket sex men det jag tycker är att de var bättre förr då man kunna sitta och skratta så tårarna sprutade genom programmet. Hoppas det bara var det här avsnittet som de var såhär mycket sex i och allvarligt stör jag mig sjukt jävla mycket på de där "oasen tjejerna". Men kanal 11 får många tittare nu det är väl bra för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0