Aj mitt huvud

Ja idag har inte varit en bra dag kan jag säga. Vaknade sju, hade så ont i huvudet att jag knappt kunde öppna ögonen och få in allt ljus får då gjorde det bara ondare. Stannade alltså hemma idag, så var det slut på alvedon också så huvudvärken gick aldrig över.Men jag tog mig till stan för jag hade bokat en klipptid igår som jag inte kunde avboka och mamma skjutsade mig till Gävle. Käkade på max och sen gick jag och klippte mig. Fick lov att ta bussen hem och mötte mamma på stan så vi handlade mat till ikväll tillsammans. Så nu ska jag snart äta en semla och vänta på att amanda ska komma hit så vi tillsammans kan äta tacos och ha en trevlig myskväll här hemma. Blir ingen träning idag för nu är det vilo dag för mig. Men ska trycka i mig två alvedon till för huvudvärken har kommit tillbaka sen bara vila i soffan framför tvn. Btw, fick ett par super snygga byxor av mamma idag. Visar dem senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0