01.43

Hemma nu och ska sova, har haft det riktigt trevligt ikväll och i morgon blir det upp i skaplig tid för att gymma lite, skönt! Men godnatt och sov gott, jag är super trött och vill bara sova. Kan berätta super kort om hur min dag har varit. Åkte till skolan i morse, hade tre lektioner ungefär, skippade spanskan, sen åkte jag till Gävle med mamma och hittade min födelsedags present, visat den på bloggen förut men visar i morgon igen. Sen åkte vi till mormor och var där en stund och fikade och vid sju åkte vi till statoil och hämtade upp en kompis och sen vidare till ica och sen hade vi och några fler myskväll. Vi åt fruktsallad och kollade på tre filmer, därav att jag är hemma så sent. Men godnatt och sovgott! Bilder kommer upp i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0