Tråkig lista

Matvanor:
Bästa maträtt?
Tacos, lätt!
Bästa dryck?
Redbull 
Hat dryck och maträtt?
Mjölk och ramlösa samt blodpudding och lever :o
Bästa alkoholdryck?
Cider, alla tider!
Använder du smör på smörgåsen?
Skulle aldrig käka utan!
Smågodis eller färdiga påsar?
Smågodis 
Favoritglass?
Piggelin och magnum


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Inte mindre än 500 kr sen kan summan över variera otroligt mycket!
Har du mer skor än kläder?
Konstigt nog men nej!
Favoritplagg?
Adidas byxorna, min nya kärlek!
Hatplagg?
Ingen aning, älskar alla mina kläder :D 

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Studerar

Vad vill du bli? Ännu inte klart 
Vad vill du inte bli? jaru, brevbärare typ. Haha
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Funkar
Är lönen viktigast?
Egentligen inte. Det är otroligt viktigt att man triv med det man håller på med och om man får göra något man verkligen gillar och få en liten summa så är det i alla fall någonting men sen om man får mycket pengar samtidigt som man får göra något man tycker om så är det ett stort plus!


Boende:
Lägenhet eller hus? Villa
Framtidsplaner med boende?
Jag och Helene flyttar ihop sommaren 2013 i en 2:a.
Litet eller jättestort?
Lagomt. 
Drömboende? En stor och rymlig takvånings lägenhet någonstans i USA. 
Landet eller mitt i stan?
Både och. Bor för tillfället på landet nu och det är jätte fint här och lugnt men man vill ju ändå ha det nära till stan. Men tror jag väljer mitt i stan. 
Mysigt eller sterilt?
Mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Verkligen inte
Är otrohet okej?
Nej. Bättre att prata med sin partner och komma överens om att göra slut än att gå bakom ryggen på den. Man har ju ändå sagt ja till att vara tillsammans med någon och då förstår jag inte varför man ska vara med andra på sidan om... va singel och gör vad du vill istället. 
Älskar du någon?
ja det gör jag!
Betyder familjen mycket för dig?
Otroligt mycket 
Är du lojal?
Väldigt!
Tycker du om att dricka dig full?
Nja..kul och kul! Jag blir otroligt social när jag är alkohol påverkad vilket kan vara till en färdel ibland. 
Hemmafest eller krogen?
hemma fest är så billigt och bra men krogen är ju ändå...krogen. Dock har jag inte alls åldern inne för att gå på krogen så jag vet inte hur det är där. Får vänta och se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0